Թումանյանական ընթերցումներ
- Ինքնակենսագրություն
- Ինչպե՞ս Թումանյանը կտավներ փրկեց
- Թումանյանի սիրտը
- Բանաստեղծություն, որ ծնվեց Վանում
- Թումանյանի մեծ վիշտը
- Թումանյանի քառյակները
- «Անուշ» պոեմը
Թումանյանի և իշխանուհի Մարիամի պլատոնական սիրո պատմությունը
Թումանյանի նամակը Ավետիք Իսահակյանին
Առաջադրանքներ
1.Թումանյանի հոդվածներ
- Որքանո՞վ են արդիական նրա հասարակական-քաղաքական հայացքները
- Կարդացե՛ք Թումանյանի հոդվածներից, ընտրե՛ք մեկը և փորձե՛ք գրախոսել
Հայոց նոր գրականության հիսնամյակը (վերլուծույթուն) - Կա՞ն հարցադրումներ, որոնք Ձեզ նույնպես մտահոգում են կամ հարցադրումներ, որոնք հնացած և ժամանակավրեպ եք համարում:
3.«Անուշ» պոեմը ունեցել է երկու տարբերակ,բաղկացած է 856 տողից,պոեմում նկարագրում է հայ նահապետական գյուղը իր սովորություններով և օրենքներով:Պոեմնը ունի նախերգանք,որը մի փոխաբերական պատկեր է ,որտեղ փերիները և ամբողջ սովորությունները ողբում են երիտասարդ սիրահարների վաղամեռիկ սերը:
4. Կարդա «Փարվանա» ստեղծագործությունը:
Փարվանա
5. Կարդա «Թմկաբերդի առումը» պոեմը:
«Թմկաբերդի առումը» ընթերցել-քննարկելուց հետո
1.Դավաճանություն
Ինձ համար դավաճանությունը աններելի արարք է:Իմ կարծիքով ամեն բան կարելի է ներել բացի դավաճանությունից:Շատ աններել արարք է, երբ քեզ շատ հարազատ մարդ դավաճանում կամ խաբում է:Ես սիրում եմ երբ մարդիկ անկեղծ են լինում,և ոչմեկին չեն դավաճանում իրենց արարքներով:Բոլորին են հաճելի է երբ դիմացինտ քեզ հետ անկեղծ է լինում,և շփվում է քեզ հետ ինչպես կա:Երբ մարդիկ խաբում են ինձ համար դա էլ է դավաճանություն:Աշխատում եմ այնպիսի մարդկանց հետ շփվել ովքեր անկեղծ կլինեն ու չեն խաբի:
1.Դավաճանություն
Ինձ համար դավաճանությունը աններելի արարք է:Իմ կարծիքով ամեն բան կարելի է ներել բացի դավաճանությունից:Շատ աններել արարք է, երբ քեզ շատ հարազատ մարդ դավաճանում կամ խաբում է:Ես սիրում եմ երբ մարդիկ անկեղծ են լինում,և ոչմեկին չեն դավաճանում իրենց արարքներով:Բոլորին են հաճելի է երբ դիմացինտ քեզ հետ անկեղծ է լինում,և շփվում է քեզ հետ ինչպես կա:Երբ մարդիկ խաբում են ինձ համար դա էլ է դավաճանություն:Աշխատում եմ այնպիսի մարդկանց հետ շփվել ովքեր անկեղծ կլինեն ու չեն խաբի:
2.Ինչպե՞ս պետք է վերաբերվել մեր թշնամիներին:
Թշնամիներին պետք է վերաբերվել թշնամաբար:Քանի որ մեր երկրի թշնամիները Թուրքերն են,մարդիկ կան, որ շատ վատ են վերաբերվում իրենց, բայց մոռանում են,որ Թուրքիան էլ է մեր հարևանը:
5.Հետազոտական աշխատանք
- Հայոց պատմության էջերում իրենց բազում սխրագործություններով հռչակված Մամիկոնյան նախարարական մի ճյուղը` Համազասպյանները, 10-11-րդ դարերում Տարոնից գաղթել և բնակություն են հաստատել Դսեղում և նրա շրջակայքում: 80-90-ականների նրա նամակների մի մասը կրում է «Հովհաննես Թումանյան — Մամիկոնյան» կնքադրոշմը:
Պատմի՛ր Թումանյանի ընտանիքի մասին, ներկայացրո՛ւ տեսանյութի միջոցով, լուսանկարների շարքով:
- Զարգացման խնդիրը Թումանյանի համար միշտ էլ եղել է կենսական և առաջնակարգ: Ուղևորությունների ժամանակ Թումանյանը առիթ է ունեցել հաղորդակցվելու այդ քաղաքների մտավորականության, ժողովրդի ներկայացուցիչների հետ:
- « Վերնատուն» գրական խմբակը:
ՊԱՏՄԻ՛Ր ԱՅԴ ՄԱՍԻՆ:
ԲՈԼՈՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ՏԵՂԱԴՐԻՐ ԲԼՈԳՈՒՄ:
6. Կարդա՛ Թումանյանի քառյակները , սովորի՛ր անգիր:
Չարն ու բարին, սերն ու երջանկությունը, իմաստասիրական միտքը Թումանյանի քառյակներում:
Չարն ու բարին, սերն ու երջանկությունը, իմաստասիրական միտքը Թումանյանի քառյակներում:
Անգիր սովորել
«Թմկաբերդի առումը»- նախերգանք
«Անուշ»-նախերգանք
«Փարվանա» Էսպես անցան շատ տարիներ… տողից մինչև վերջ
«Հայոց լեռներում», «Հայոց վիշտը»
«Անուշ»-նախերգանք
«Փարվանա» Էսպես անցան շատ տարիներ… տողից մինչև վերջ
«Հայոց լեռներում», «Հայոց վիշտը»
ՊԱՏՄԻ՛Ր, ՎԵՐԼՈՒԾԻ՛Ր, ՆԵՐԿԱՅԱՑՐՈ′Ւ ,ՏԵՂԱԴՐԻ′Ր ԲԼՈԳՈՒՄ:
7. Ընթերցանության համար նախատեսված նյութերից ընտրի′ր երկու նյութ, փորձի′ր արտահայտել վերաբերմունք, կարծիք:
Կարդում ենք Թումանյան
- Դաս Թումանյանի տուն-թանգարանում
Աշխատանքների ամփոփում-արդյունքներ
Յուրաքանչյուր մասնակից /անհատ, խումբ/ ընտրում է դուր եկած աշխատանքի թեման ու սահմանված ժամանակահատվածում կազմակերպում, իրակակացնում է նախագծային առաջադրանքը: Աշխատանքի ընթացքը, արդյուքները ամփոփվում լուսաբանում, հրապարակվում են ուսումնական բլոգներում, ինչպես նաև կայքի «Թումանյանական օրեր» բաժնում:
Լավագույն թատերական ներկայացում
Մեդիաընթերցում- ռադիոթատրոն
Լավագույն հետազոտական նախագիծ
Ազգային երգը (փոխադրություն)
Լավագույն թատերական ներկայացում
Մեդիաընթերցում- ռադիոթատրոն
Լավագույն հետազոտական նախագիծ
Ազգային երգը (փոխադրություն)
Աշնան մի պայծառ առավոտ էր Արարատյան
դաշտի հրաշագեղ առավոտներից մեկը:Հուռթի այգիներից լիության անուշ հոտ էր գալիս:Երկու
ընկերով քայլում էին դեպի գյուղ:Որը գտնվում էր Երասխ գետի ափին:Մեր գլխավերևում ծփում
էր սոսիները իսկ մեր դիմաց Մասիսն էր:Հասանք գյուղ և այցելեցինք դպրոց :Արաքսի ափին
նստարանների վրա խումբ խումբ տեղավորվել էին դպրոցի աշակերտները:Կիրակի օր էր գյուղը
հանգստանում էր:Դպրոցում կար մեկ ուսուցիչ,դասարաններում մի խումբը այբուբեն էր սովորում,մյուսի
մոտ մայրենի էր,իսկ մեկ այլ խումբ Դավիթ բեկ էր կարդում:Դասերը վերջացան ընկերս, որ
երգ շատ էր սիրում որոշեց որ երեխանեը մի երգ երգեն:Իսկ ուսուցչուհին ասաց,որ ես <<բաղաձայն>>եմ
թող,որ երեխաները երգեն փոքրերը չերգեցին իսկ մեծերը ամաչեցին:Ընկերը ասեց,որ ավելի
լավ կլինի բոլորով մի երգ երգենք:Իսկ ուսուցիչը կարմրեց որովհետև չգիտեր խմբային երգեր,միայն
այբ,բեն,գիմ գիտեր:Երեխաները ուսուցչուհ քանոնի շարժումից սկսեցին երգել՝այբ,բեն,գիմ,դա
եչ,զա…:Ուսուցիչը քրտինքը մաքրեց և ավարտեցին, նա ասաց.՝
-Ահա մեր ընդհանուր ազգային երգ 4-5 տարի է ես այս երգն եմ սովորեցնում երեխաներին:
Տղաները ուսուցիչի ձեռքը սխմեցին և շնորհակալություն հայտնեցին: Նրանք դուրս եկան դպրոցից և երկուսով ՝զրուցելով գնացին մեկը ասաց,որ համաձայն չես որ քանի հայը ապրի հայոց այբուբենը չի մեռնի:Իսկ մյուս ընկերը ասաց, որ ես հակառակն եմ մտածում քանի հայոց այբուբենը կա հայը չի մեռնի:
-Ահա մեր ընդհանուր ազգային երգ 4-5 տարի է ես այս երգն եմ սովորեցնում երեխաներին:
Տղաները ուսուցիչի ձեռքը սխմեցին և շնորհակալություն հայտնեցին: Նրանք դուրս եկան դպրոցից և երկուսով ՝զրուցելով գնացին մեկը ասաց,որ համաձայն չես որ քանի հայը ապրի հայոց այբուբենը չի մեռնի:Իսկ մյուս ընկերը ասաց, որ ես հակառակն եմ մտածում քանի հայոց այբուբենը կա հայը չի մեռնի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий