Հավերժական շարժիչը
Ստեղծագործությունը շատ հավանեցի:Հավանեցի տղային,որովհետև նա երբեք չէր հանձնվում :Ու անգամ,երբ տեսավ հոր երկրորդ կնոջը ու քրոջը լաց լինելիս, մոր գերեզմանի մոտ,նա այդ ժամանակ էլ չհանձնվեց ու կարողացավ ավելի սթափ մտածել ու էմոցիաների չտրվեց:Նաև հավանեցի պապի կերպարը :Նա որպես մեծ և կյանքի փորձ ունեցող մարդ կարող էր ավելի շատ օգնել ընտանիքին,բայց միգուցե նա էլ էր ճիշտ:Որովհետև դա տղայի և թոռների անձնական կյանքն էր :Ստեղծագործության վերջում պապը փորձում է ամբողջ մեղքը վերցնել իր վրա և պնդում է,որ այդ ամենի պատճառը դուռն էր,որ դեպի դուրս էր բացվում:
Կույրինը կույրին
Նախագծին ծանոթացիր՝այստեղ
Ստեղծագործությունը շատ հավանեցի:Հավանեցի տղային,որովհետև նա երբեք չէր հանձնվում :Ու անգամ,երբ տեսավ հոր երկրորդ կնոջը ու քրոջը լաց լինելիս, մոր գերեզմանի մոտ,նա այդ ժամանակ էլ չհանձնվեց ու կարողացավ ավելի սթափ մտածել ու էմոցիաների չտրվեց:Նաև հավանեցի պապի կերպարը :Նա որպես մեծ և կյանքի փորձ ունեցող մարդ կարող էր ավելի շատ օգնել ընտանիքին,բայց միգուցե նա էլ էր ճիշտ:Որովհետև դա տղայի և թոռների անձնական կյանքն էր :Ստեղծագործության վերջում պապը փորձում է ամբողջ մեղքը վերցնել իր վրա և պնդում է,որ այդ ամենի պատճառը դուռն էր,որ դեպի դուրս էր բացվում:
Մոր մահից հետո տղան և քույրը չեն հաշտվում այն մտքի հետ,որ հայրը նորից ամուսնանան
:Նրանք հեռանում են տնից և ընդամենը մեկ անգամ պապն է այցելում նրանց :Տարիներ հետո
միայն հոր կնոջ զանգով նրանք հետ են վերադառնում տուն:Տղային թվում էր,որ այսքան տարիները
չեն էլ եղել:Իմանալով որ հայրը պարանը վերցրել և դուրս է եկել տնից ,նրանք փորձում
են գտնել հորը:Բայց այդ ընթացքում նա շատ սրտացավ է վերաբերվում փոքր եղբոր հետ:Հոր
կինը հեռանում է տանելով իր եղբորը,իսկ տղան մտածում էր, որ այդ կինը ոչ մի կապ չունի
իրենց հետ:Ուղղակի նա տարավ իր հետ իր փոքր եղբորը:
Կարդա՝այստեղ
Կարդա՝այստեղ
Կույրինը կույրին
Հրաչյա Սարիբեկյանի ստեղծագործություններից երկրորդ
էր, որ
կարդում էի:Իմ կարծիքով
ստեղծագործության ասելիքը
այն է,որ կույր
լինելը դեռ
ամեն ինչ
չի նշանակում:Ստեղծագործության մեջ
Մարիամ տատի
օրինակով էր,որ նա
կույր էր,
բայց կարողանում
էր նայել
արևին,իսկ
այդ կույր
ծերունին՝ չէր
կարողանում:Իմ
կարծիքով լավ
է լինել
կույր աչքերով,բայց ոչ
կույր հոգով:
Եթե ես լինեի տղայի փոխարեն ես այդպես չէի վարվի կույր ծերունու հետ:Ինչքան էլ,որ ունեցավ նոր կոշիկների գումարը ու կրկին օգնեց Մարիամ տատին:Ամեն օրվա մանրադրամները տատին տալով,կարծես յուրօրինակ արդարացումն էր հետագա արարքների:
Մեծ փիլիսոփայություն կա այն դրվագի մեջ,երբ նկարագրվում է գերեզմանաքարի վրայի պատկերը:
Եթե ես լինեի տղայի փոխարեն ես այդպես չէի վարվի կույր ծերունու հետ:Ինչքան էլ,որ ունեցավ նոր կոշիկների գումարը ու կրկին օգնեց Մարիամ տատին:Ամեն օրվա մանրադրամները տատին տալով,կարծես յուրօրինակ արդարացումն էր հետագա արարքների:
Մեծ փիլիսոփայություն կա այն դրվագի մեջ,երբ նկարագրվում է գերեզմանաքարի վրայի պատկերը:
Կույրը կանգնած
էր սեփական
շիրմաքարին հանդիման,
կուրությունից չէր
տեսնում իր
շիրմաքարը, բայց
շիրմաքարից Սահակը
հետմահու հայացքով
տեսնում էր,
որ, իր
կույր գոյությունը
քարշ տալով,
Սահակը եկել
հասել է
իր դուռն
ու կանգնած
է շեմին.
շիրմաքարի նկարը,
որի մեջ
Սահակը կույր
չէր, աղոտ
ու տխուր
մի հույսի
տեղ էր
թողնում. մահից
հետո, հնարավոր
է, Սահակը
վերագտներ իր
տեսողությունը:
Մտածելու տեղիք է
տալիս այն
փաստը,որ
ծերունին այդ
պատկերում կույր
չէ:Միգուցե
նախապես նկարը
պատկերելով քարին,կույրը իր
չտեսնող աչքերով
ուզում էր
տեսնել իր
պատկերը:Ինձ
դուր եկավ
այն փաստը,որ արևի
լույսը երբեք
չտեսած հերոսներին,
հեղինակը պատկերում
էր շատ
լուսավոր ու
պայծառ կերպարներով:
Կարդա՝այստեղՆախագծին ծանոթացիր՝այստեղ
Комментариев нет:
Отправить комментарий