среда, 8 февраля 2017 г.

Հեքիաթասացը: Սակի

Համառոտ՝՝ 10-15 նախադասությամբ վերապատմիր պատմվածքը:
Գնացքով մի առանձին վագոնի մեջ գնում էին երկու աղջիկներ և մեկ տղա իրենց մորաքրոջ հետ, նույն վագոնում նրանց հետ նաև կար մի ամուրի: Ճանապարհին երեխաների համար շատ տարօրինակ բաներ կային դրա համար նրանք ամեն ինչ հարցնում էին իրենց մորաքրոջից։Ամուրին ուշադիր հետևում էր նրանց։Մորաքույրը երեխաներին պատմեց մի հեքիաթ։Նրանք այդքան էլ չեին սիրում մորաքրոջ պատմած անհետաքրքիր ուսուցողական հեքիաթները։Ամուրին էլ հասկացավ,որ մորաքույրը այդքան էլ հետաքրքիր չի պատմում և երեխաները ձանձրանում են։ Մորաքույրը վիրավորվեց և ասաց,որ եթե կարող եք դուք ավելի հետաքրքիր պատմիր։ Ամուրին նույնպես պատմեց հեքիաթ լավ վարքի մասին, բայց այս անգամ մի քիչ ավելի հետաքրքիր: Ամուրին պատմում էր մի աղջկա մասին ում անունը Բեթա էր շ,ով եւ երկու երեք մեդալ իր լավ պահվածքի համար։  Հետո արքայազնը Բերթային հրավիրեց իր պուրակ, որտեղ ծաղիկների տեղը խոզեր էին ապրում: Հետո հայտնվեց մի գայլ որը խոզին ուտելու փոխարեն Բեթայի մեդալների ձայնին խառնվելով կերավ Բեթայի։Ամուրին շատ հետաքրքիր էր պատմում երեխաներին և նրանք հարցախեխթ էին անում ամուրուն։ Մորքաքույրը ջղայնացավ ամուրիի վրա ասելով, թե նա փչացրեց իր երեխաների դաստիրակությունը, իսկ ամուրին պատասխանեց, որ նա գոն կարողացավ նրանց լուռ պահել տաս րոպե:

Գրիր պատմվածքի մասին հիմնավորված վերաբերմունքդ:
Իմ կարծիքով պատմվածքը շատ լավն էր բայց կարծես կարճ լիներ։

Ո՞րն է հեղինակի ասելիքը:
Հեղինակի ասելիքը այն էր որ ամեն ինչ պետք է պատմես ամեն տարիքային խմբի համար մատչելի:



вторник, 7 февраля 2017 г.

My favorite outdoor game

My favourite street game is hide and seek. In summer I sometimes play it with our neghbours and it's very funny to find new places to hide or to search your friend in dark places. That street games are more interesting to me, than computer games, because during that games I communicate with children and find news friends, also it's very nice to play in the yard.

пятница, 3 февраля 2017 г.

Մեր մեծ դասասենյակը




Մեր մեծ դասասենյակում կան և՛ գունավոր, և՛ անգույն անկյուններ։ Ես միշտ նստում եմ անգույն անկյունում (որը ինձ համար ավելի գունավոր է): Ես միշտ նստում եմ հնամաշ  աթոռին, որը ինձ ավելի շատ է դուր գալիս։ Դասարանում կան մի քանի ծաղիկներ, որոնք իմ անգույն անկյունը ավելի են գեղեցկացնում։ Եվ հիմա ես նստած նույն դասասենյակում, նույն անգույն անկյունում, նույն հնամաշ աթոռին, նույն նոր սեղանի դիմաց գրում եմ մեր մեծ դասասենյակի մասին։

Սեմինար (ֆոտոշարք)










четверг, 2 февраля 2017 г.

Նա իմ հերոսն է

Բոլորն էլ ունեն իրենց հերոսը։Հերոս կարող է լինել ամեն մարդ։Իմ կարծիքով մեր բոլորի հերոսը հայ զինվորն է։Իմ պատկերացրած հերոսը շատ գունավոր արարած է,ով չի ապրում երկիր մոլորակի վրա։Հերոսը նա է, ով հայրենիքի համար ինչ-որ լավ բան կանի,կօգնի մարդկանց...:Մանկատանը ապրող երեխաների համար հերոսը կարող է լինել նա, ով իրեն կխնամի,կամ տուն կտանի...:Ես էլ կուզեի լինել ինչ որ մեկի հերոսը։Պարտադիր չե,որ մեծ հերոսություններ կատարես,պարտադիր է,որ այդ պահին քո արարքով մեկին երջանկություն պարգևես։Այդ պահին դու կլինես պահի հերոսը։