понедельник, 25 ноября 2013 г.

Ընթերցելուց հետո

1.Ես ինձ նմանեցնում եմ այն հատվածը, երբ ինչ-որ բան գիտեմ, բայց չեմ ասում: Օրինակ` երբ 4 տարեկան էի և ուզում էի բաժակը վերցնել ու չկարողացա, հետո փորձեցի  ինչ-որ կերպ վերցնել ու էլի չստացվեց:  Մի քանի ժամ հետո ես գնացի խոհանոց ու մտածեցի, որ կարելի է բարձր բանի վրա կանգնել ու վերցնել բաժաը: Կանգնեցի աթոռին, վերցրեցի բաժակը ու այնքան ուրախացա, որ բաժակը ձեռքիցս ընկավ ու կոտրվեց:
Հետո, երբ մեծերն իմացան ու հարցրին, թե ով է կոտրել այդ բաժակը, ես չասացի, որ ես եմ արել: Իհարկե, ավելի ուշ ասացի, երբ գիտեի, որ արդեն չեն բարկանա:


2. Ես չգիտեմ, թե ինչն է ինձ համար առաջնայինը: Երևի ամեն ինչը:


Նյութը և հարցերը կարդացել եմ այստեղից՝ http://marineamirjanyan.wordpress.com/2013/11/25/հրանտ-մաթոսյան-հացը/#more-1046

Комментариев нет:

Отправить комментарий