суббота, 21 апреля 2018 г.

Ապրիլի 23-30

«Մեր մեծերը» ֆիլմի վերլուծություն
Մուշեղ Գալշոյանը ծնվել է 1933թ. Թալինի շրջանի Կաթնաղբույր գյուղում,հենց այնտեղ էլ հաճախել է դպրոց,այնուհետև սովորել է Երևանի Գյուղատնտեսական ինստիտուտի այգեգործության բաժնում:Տարիներ անց Գալշոյանը գրում է իր առաջին վիպակը ցեղասպանության օրերին նա կորցրել է իր ընտանիքը:Հետո իր ապագա կնոջը գտնելով 3-4 տարի թափառելուց հետո հասան Արևելյան Հայաստան ու հաստատվել Թալինում:Նրանց զավակներից երրորդը Մուշեղը Գալշոյան հետագայում իր ներդրումը ունեցավ հայ գրականության մեջ:47 տարեկանում մահացավ Պարույր Սևակը,Մինաս Ավետիսյանը և Մուշեղ Գալշոյանը:Մուշեղ Գալշոյանը պետք է ապրեր,որովհետև նա սիրում էր իր հայրենիքը,կարոտում էր:Բայց քանի որ սահմանները փակ էին նա չկարողացավ գար իր հայրենիք:Գալշոյանի գրականությունը ուղղված է մի խնդրի,հետ բերել գերդաստան ու հող կորցրած ժողովրդի պատմությունը:
Ֆիլմը տես՝այստեղ

Գործնական քերականություն
19.Բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր, հաշվի՛ր, թե քանի՛ արմատից և ածանցից է կազմված, և պարզի՛ր., թե բառաշարքերից յուրաքանչյուրը ի՛նչ ընդհանության հիման վրա է կազմված:
ածովահեն-ծով+ա+հեն
լուսնկա-լուսին+ընկնել
ընձուղտ-ընձ+ուղտ
նավահանգիստ-նավ+ա+հանգիստ
գիսաստղ-գիս+աստղ
դիտարշավ-դիտել+արշավ
բախտակից-բախտ+ա+կցել
ճերմակաթույր-ճերմակ+ա+թույր
կամազուրկ-կամ+ա+զուրկ
բմաքրահնչյուն-մաքուր+ա+հնչյուն
ռմբարկու— ռումբ+արկու
վրիժառու-վրեժ+առնել
կառավարիչ— կառավարել+իչ
կուսակցություն-կուսակցել+ություն
անկանխակալ-ան+կանպել+կալ
աղմակարարություն-աղմուկ+արար+ություն
բանաստեղծություն-բան+ա+ստեղծել+ություն
կարգադրիչ-կարգ+ա+դրիչ
գբառարանային-բառ+արան+ային
անմություն-ան+մութ+յուն
դժբախտություն-դժ+բախտ+ություն
հակագիտական- հակա+գիտություն+ական
տկարություն-տ+կար+ություն
գրչակ ( ապաշնորհ գրող)— գրիչ+ակ
գրականություն-գիր+ականություն


13.Երես  բազմիմաստ բառը նախադասությունների մեջ գործածի՛ր քեզ հայտնի բոլոր իմաստներով:
Նրանք երես առ երես հանդիպեցին:
Այդ պահին նրա երեսին գույն չկար:
Երկրի երեսին այդպիսի կենդանի չկա:
Այս մարդը երկու երես ունի:
Նրա խոսքը երկու երես ունի:



11.Այնպիսի պատմությու՛ն գրիր, որ գրածիցդ հետևալ հետևությունն արվի:  Իր աչքի գերանը չի տեսնում, ուրիշի աչքի շյուզն է տեսնում:

Մի օր պապ ու թոռ շրջում էին իրենց այգով:
Ու պապը ասաց.
-Տեսնում ես հարևան այգին,ոչ մի կանաչ տարածք չունեն,իսկ ծառերը որ կան բերք չեն տալիս:
Իսկ այդ խոսակցության ընդացքում նրանք չեին նկատում,թե ինչպես են տրորում իրենց այգու խոտերը,ինչպես են անցնում անապատ հիշեցնող հատվածներով և ինչպես է այգու միակ ծառի վերջին տերևը չորացավ և թափվեց նրանց ետևից:



24. Միայն տրված բառերի արմատներն օգտագործելով՝ նոր բաղադրյալ բառեր կազմի՛ր:  ա) ագեվազ (կենգուրու)-ագեվազ
վազանց-վազքուղի
կակղամորթ-կակղամիս
 թավամազ -թավշյա
թավշապատ-թավշազգեստ

բ) մեղսակիր-մեղսունակ
 մարտունակ-մարտական
 արճճապատ-
 կցասայլ-կցորդ
հողածին-հողեղեն
ատոմակայան-ատոմային


9.Նախադասության մեջ բառերի դասավորության (շարադասության) սխալ կա. ուղղի՛ր:Թավուտի միջով տեսանք գրանիտե հիսուն ֆունտ բարձրությամբ ժայռ:Շատ հեշտ էր բարձրանում, կարծես հարթ քայլում էր ճանապարհով:Նա աղմկոտ էր շնչում, բայց անաղմուկ ոտքերը դնում էր փափուկ խոտի վրա:Շատ լավ խոտերը բույնը քողարկում էին:Դանակով ծակծկող փշերն ու լիանաները կտրում ու ճամփա էր բացում ետևից եկողների համար:Որոշակիորեն արահետը ձգվեց բլուրն ի վեր, ու հասկացա, որ հասել ենք բլրի ստորոտին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий