суббота, 8 апреля 2017 г.

Հերոսը և հերոսականությունը

Իմ հերոսը կարող է լինել,ամեն մի մարդ ով օգնել է ինձ,իմ ընտանիքին և Հայրենիքիս։Այսօրվա դրությամբ ինձ համար հերոսը զինվորն է, ով պաշտպանում է ինձ,ընտանիքիս ու հայրենիքս։Իմ կարծիքով այսօր Հայաստանում ,ամեն հայի համար առաջինը զինվորն է իրենց հերոսներ։Մարդիկ կան, ովքեր իրենց համարում են հերոս, նրանց` ով իրենց օգնել են ոչ թե սահմանը պաշտպանելով այլ բաների համար։Իմ հերոսը նաև իմ ընտանիքն է։ Հերոս չեն նրանք ովքեր ծեծում են իրենց ժողովրդին։Հերոս չեն նրանք,ովքեր միայն փախչում  են դժվար փորձություններից։Ինձ համար նաև հերոս են ֆիդայինները,հայդուկները...։Որովհետև եթե նրանք չլինեյին մենք այսօր չէինք ունենա բանակ,երկիր: Ամեն հայ կարող է ինձ համար հերոս լինել, բայց միայն նրանք ,ովքեր ունեն սեփական խելք և <<ստրուկներ>>չեն:Կուզեմ, որ ամեն մարդ ունենա իր հերոսը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий